منتدى الدكتور ياسر عبدالله
مرحباً بكم في منتدى الدكتورياسرعبدالله للتأصيل الإسلامي








منتدى الدكتور ياسر عبدالله

إسلامـــــــي - تربـــــــــوي - تعليـــــــمي - إجتماعــــــي- تكنولوجـــــــي
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 وحشتوووووووووووووووووووووووووونى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
حسنى امبارك
عضو فضي
عضو فضي
avatar

عدد المساهمات : 408
تاريخ التسجيل : 20/02/2013
العمر : 26

مُساهمةموضوع: وحشتوووووووووووووووووووووووووونى   الأربعاء 19 فبراير 2014 - 15:46

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

،،،،،،،،،،،،، كيف حالكم يارب تكونوا بخير كلكم

حابب اقووووووووووول انكم وحشتووووووووووووووونى جدا وعاوز اقول انا اسف على الغياب الكتير ده بس غصب عنى لانى سافرت الكويت والدنيا هنا ( شغل * شغل )مفيش وقت حتى تنام .


،، انهارده لقيت فرصه وجيت عشان اقولكم وحشتونى ، وحشتنى المنتدى ، نفسى ارجع زى ما كنت نفسى ، انشر من تانى زى الاول ، نفسى اكمل موضوعاتى، بس مش قااااااااادر.


انهارده جاى بقولكم " ادعووووووووووووووووووووووولى" كتير ربنا يسهل الحال لان الغربه بجد مش سهله، ساعات كده بتحس بالحنين لاهلك ، لصحابك ، لبلدك كلها، بجد مصر حلوه رغم كل اللى فيها اللحظات دى الواحد بيفكر يقوم ياخد الطيااااره وعلى بلدهم علطووووووووووول بس يفتكر ان ممعهوووووش فلووووس يسكت بس برده على رأى المثل

((اللساااااان ساااااكت والدمااااااااغ رغااااااااااااااااااى))


دعواتكم معااااااااااااااااااااااااااااااانا واراكم على خير



اخوكم ف الله // حسنى

 cheers cheers cheers
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أريج
عضو ملكي
عضو ملكي
avatar

عدد المساهمات : 5089
تاريخ التسجيل : 02/08/2010
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: وحشتوووووووووووووووووووووووووونى   الخميس 20 فبراير 2014 - 22:29

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

ربنا معاك فى غربتك

وترجع بالسلامة ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حسنى امبارك
عضو فضي
عضو فضي
avatar

عدد المساهمات : 408
تاريخ التسجيل : 20/02/2013
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: وحشتوووووووووووووووووووووووووونى   الجمعة 21 فبراير 2014 - 10:23

بارك الله فيكى اختى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
وحشتوووووووووووووووووووووووووونى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى الدكتور ياسر عبدالله :: قسم الموضوعات والآراء المختلفه :: الموضوعات والآراء المختلفه :: الموضووعات والآراء الإجتماعيه والأُسرية-
انتقل الى: