منتدى الدكتور ياسر عبدالله
مرحباً بكم في منتدى الدكتورياسرعبدالله للتأصيل الإسلامي








منتدى الدكتور ياسر عبدالله

إسلامـــــــي - تربـــــــــوي - تعليـــــــمي - إجتماعــــــي- تكنولوجـــــــي
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 مارايك لو رشح الاستاذ خالد لمجلس الشعب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
محمد عمر
مشرف سابق
مشرف سابق
avatar

عدد المساهمات : 359
تاريخ التسجيل : 23/09/2010
العمر : 47

مُساهمةموضوع: مارايك لو رشح الاستاذ خالد لمجلس الشعب   الإثنين 28 فبراير 2011 - 9:06

فى حالة رغبتة فى دخول المعترك السياسى


والترشيح لمجلس الشعب ما التمسناة من مواقف

دليل على انة الانسان الذى ينبغى عليناان نقف الى جانبة

الاستاذ خالد معروف ل اربعة الالاف من ابناء قنا فقط

بل واكثر كثيرا

واقول لة الفرصة الان مهيئة لزيادة رصيدك من شعب قنا

التحم بالجماهير والشباب بدء من شباب الجامعات والمدارس
الثانوية

المجلة اللكترونية لابد من عمل الدعاية لها فى كل مكان ضع

الرابط فى المدارس والجامعات فى مراكز الانترنت والفيس بوك

اجعل الدعاية المجلة اللكترونية الشبابية

ضع صورة لك مكبرة

افتح قلبك للشباب عنوان مقال فى كل مرة

نزل المجلة حاليا اسبوعيا

لتكسب ود الشباب

ابدء عملك

بذكر اللة تعالى حينئذ تتفتح لك الكنوز

والان توكل على اللة تعالى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حنين الى الاسلام
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 2734
تاريخ التسجيل : 09/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: مارايك لو رشح الاستاذ خالد لمجلس الشعب   الإثنين 28 فبراير 2011 - 22:51


يجب ان يكون المترشح لمجلس الشعب قريب من الناس وقريب الى قلوبهم

وان يكون انسانا يحب خدمة الناس ولا يضجر سريعا من طلباتهم فهم

من وضعوه فى هذا المنصب لمساعدتهم .. واعتقد ان كل هذا يتوافر فى شخصية

الاستاذ خالد ، وان شاء الله لو اترشح اكيد هينجح ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
خالد السيد
نائب المديرالعام
نائب المديرالعام
avatar

عدد المساهمات : 5714
تاريخ التسجيل : 19/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: مارايك لو رشح الاستاذ خالد لمجلس الشعب   الثلاثاء 1 مارس 2011 - 0:25


والله إنتم ناس طيبين

أترشح لمجلس الشعب مرة واحده ياأستاذ محمد

طيب ياراجل قول المجلس المحلي الاول

إنتم عاوزين قبائل الأشراف وقبائل الجبلاو وقبائل الحميدات يهدروا دمي

الله الغني ياجماعه انا كده آخر تمام

وربنا يقدرني وأنا كده إني أساعد حسب مقدرتي المتواضعه

وربنا يحمي مصر ويرزقنا أعضاء أوفياء لمجلس الشعب

يتقوا الله فينا وفي هذا البلد

لأن مجلس الشعب الضعيف المنافق هو السبب الرئيسي

في أن يكون الحاكم ظالم لايتقي الله في شعبه

وعلى رأي المثل يافرعون إيه فرعنك قال مالقتش حد يلمني أو يحاسبني

ألف شكر للأخ محمد علي والأخت حنين إلى الإسلام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://dryasser73islam.ahlamountada.com
إلهام
مشرف سابق
مشرف سابق
avatar

عدد المساهمات : 447
تاريخ التسجيل : 30/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: مارايك لو رشح الاستاذ خالد لمجلس الشعب   الثلاثاء 1 مارس 2011 - 0:48

اذا كان العمليه فيها هدر دم يغور المجلس بالى فيه

بس فيه حاجه مهمه يا استاذ خالد فى ظل التغيرات

الى بتحصل مرشح المجلس مش هيكون ذى الاول

عائلة فلان اوقبيلة فلان

المهم الناس عايزه مين

ومتخافش احنا مش هنسيبك تتفرعن

بالرغم انى مش من قنا

وانا من رايى فكر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد عمر
مشرف سابق
مشرف سابق
avatar

عدد المساهمات : 359
تاريخ التسجيل : 23/09/2010
العمر : 47

مُساهمةموضوع: رد: مارايك لو رشح الاستاذ خالد لمجلس الشعب   الثلاثاء 1 مارس 2011 - 10:54

لا يااستاذ خالد

مجتمع قنا هم الاكثرية عن الاشراف والحميدات

الاشراف الحميدات كانت تنجح بالتزوير فيما مضى وكذالك امبارك من الترامسة

الذى اصيب بعدماسمع خبر خروجة بالشلل فى وجهة اما جمال النجارفقد اخذ

يندب حظة لانة استقال من الشرطة وفقد منصبة

الشباب سوف يحسموا المقاعد حاليا وهم الذين سوف يختاروا من يمثلهم

سوف ينتهى عصر القبيلة

اما المحليات فلا مركز لها وقد حاولت ان اترشح فى الدورات السابقة مستقلا

والباقى معروف لكم ماحدث

المهم هنا جرب حظك استاذ خالد ولن تندم
شكرا



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أميرة
مشرف سابق
مشرف سابق
avatar

عدد المساهمات : 1555
تاريخ التسجيل : 08/08/2010

مُساهمةموضوع: رد: مارايك لو رشح الاستاذ خالد لمجلس الشعب   الثلاثاء 1 مارس 2011 - 18:52

بجد فكر يا أستاذ خالد فكر

وإحنا كلنا معاك وبإذن الله هاتنجح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دموع تائبة
عضو ملكي
عضو ملكي
avatar

عدد المساهمات : 2109
تاريخ التسجيل : 21/11/2010

مُساهمةموضوع: رد: مارايك لو رشح الاستاذ خالد لمجلس الشعب   الثلاثاء 1 مارس 2011 - 18:56

مستعدة اعطى حضرتك بصوتى بشرط


انه حضرتك تشغلنى وتشغل كل الشباب
بالتوفيق
توكل على الله يا استاذى

جرب كده

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شمس الاصيل
عضو برونزي
عضو برونزي
avatar

عدد المساهمات : 295
تاريخ التسجيل : 09/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: مارايك لو رشح الاستاذ خالد لمجلس الشعب   الخميس 3 مارس 2011 - 0:43

واللهى فكر اهوه يبقى لينا سند فى الحكومه يعمل اللى يمليه عليه ضميره ويتقى

ربنا فينا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نفيسة ابوضيف
مشرف سابق
مشرف سابق
avatar

عدد المساهمات : 1049
تاريخ التسجيل : 01/06/2010

مُساهمةموضوع: رد: مارايك لو رشح الاستاذ خالد لمجلس الشعب   الجمعة 4 مارس 2011 - 14:11

فعلا فكرة جيدة استاذ خالد
وحضرتك قريب من الشباب

والله لو كنا من قنا كنا عملنا حملة انتخابية بمعنى الكلمة لاننا ستكون لنا ثقة فيما نتحدث عنه من هو وماذا سيفعل لبلده وشعبها
بجد فكرة تحتاج للتفكير الجاد فيها وان شاء الله خير
والله الموفق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مارايك لو رشح الاستاذ خالد لمجلس الشعب
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى الدكتور ياسر عبدالله :: قسم الموضوعات والآراء المختلفه :: الموضوعات والآراء المختلفه :: الموضووعات والآراء الإجتماعيه والأُسرية-
انتقل الى: